City Girls – Act Up (Lyrics)

Share it with your friends Like

Thanks! Share it with your friends!

Close

Real ass bitch, give a fuck 'bout a nigga
Big Birkin bag, hold, five, six figures
Stripes on my ass so he call this pussy Tigger
Fuckin' on a scammin' ass, rich ass nigga
Same group of bitches, ain't no adding to the picture
Drop a couple racks, watch this ass get bigger
Drinkin' on liquor, and I'm lookin' at your nigga
If his money right, he can eat it like a Snicker
I ain't got time for you fake ass hoes
Talkin' all loud in them fake ass clothes
Fake ass shoes match that fake ass gold
I'm the realest bitch ever to you snake ass hoes

[Chorus: JT & Yung Miami]
Act up, you can get snatched up
Act up, you can get snatched up
Act up, you can get snatched up
Dirty ass nails, baby girl, you need to back up

[Verse 2: Yung Miami]
It's Yung Miami, and I came to run my sack up (Yup)
Tired ass hoes on my page tryna track us (Ha)
Brand new chain, City Girls goin' Platinum (Facts)
I keep a baby Glock, I ain't fightin' with no random, period (Period)
You bitches weak, is you serious? (Ha ha)
I let him taste the pussy, now he actin' all delirious (Ow)
Did the dash in the Rover like it’s Fast and Furious
She see my number in his phone, now you actin' curious (Bitch)
He gon' buy me Gucci if I ask for it (Yup)
He a classy nigga rockin' Tom Ford (Classy)
I bet your lil' sister wanna look like me (Lil' bitch)
I bet your lil' brother wanna fuck on me
Hood bitch, good pussy, I ain't average
Um, he can't come around without that cabbage (Nah)
Um, pop a pussy bitch quick, like a bubblegum
I ain't never worry, I just deal with it for fun

[Chorus]
Act up, you can get snatched up
Act up, you can get snatched up
Act up, you can get snatched up
Dirty ass nails, baby girl, you need to back up

[Verse3: JT]
JT on the track, and you know I'm 'bout my paper
Pussy sweet, pussy tight, so he called it Lifesaver
If your ass a broke nigga, hell nah, I can't date ya
If your ass a rich nigga, I'ma fuck ya 'til you ain't one
If that nigga a scammer, I'll turn into a dancer (yup)
I make it clap like he got the right answer
Sit on it with manners, get it harder than a hammer
He wanna freak, pussy pink, breast cancer
Oh, you like big butts, well I like big bucks
I don't care about your chain, nigga, or your big truck (nah)
Yeah, I know you gettin' it, but is you spendin' it?
Give a fuck what a nigga got if he ain't givin' it
Ba-badass bitch, bad attitude (Yeah)
Nails done, hair done, ass too (Ow)
Your baby daddy fuckin' me and suckin' me
He don't answer you, bitch, that's because of me (Period)

[Chorus]
Act up, you can get snatched up
Act up, you can get snatched up
Act up, you can get snatched up
Dirty ass nails, baby girl, you need to back up

Comments

Frog Juice Justice says:

Giorno Giovanna really did have a dream!

Strawberry says:

This songs makes me want to twerk ….. aggressively 😈

R. Jeter says:

Young My-eemee

W b. says:

Young miami cant rap for shit

locodesert 2 says:

i'm only here because of this tweet and chris evans https://twitter.com/mira_a5/status/1134849431675842560

Quentin Davis says:

It's good until 0:50. Then it's trash.

Q I N says:

chris evans brought me here

VexWard says:

Why does she sound like she's 9

life of gaming says:

City gi city girls on one

MistarZtv - Evolve, DbD & Titanfall says:

Anyone here after the Chris Evans video?

Zeghhh Dawkins says:

Zakiya kj zamari

Juba says:

chris evans' acrylic nails brought me here

Mr. Nice Guy says:

Lol women think they can rap 💀💀💀

W L says:

Not a Nicki Minaj’s lyrics type, but that’s good. Still a lot to get better, but I loved the song.

strawberrie'd says:

oh this sounds ni-
0:50
oh,,,

xderpx says:

I'm listening to this while in Church

Glad2bMe1 says:

the first 50 seconds is good, then it sounds terrible

Mia T says:

“Pussy pink, breast cancer”
How fucking ratchet can you be lmfaoooo trash

LegendRex says:

Now I see why All Girls Are The Same.

Lord Filex says:

they where shouwing gumme while in the studio

Amanda says:

“Dirty ass nails babygirl you need to back up” I’m sitting here feeling attacked with my chipped nail polish😂

Sometimes I just wish you were gay says:

*thots have entered the chat*

HappyOctupus says:

0:000:50 goes hard I don’t know what the fuck happened after that

Aniyah Scott says:

If y'all nigga dont like it you must like it because u click on it and you girl just mad you can't sing like her and your lil sisters want to look like me your lil brother want to fuck on me

Write a comment

*