Yella Beezy “What I Did” ft. Kevin Gates (Official Video)

Share it with your friends Like

Thanks! Share it with your friends!

Close

Stream/ Download ‘Aint No Goin Bacc’ here: https://lnk.to/AintNoGoinBacc

Ads

StoneBridge & Crystal Waters
Search the web using Rich X Search!
Keep up to date on current news
Search Rich X Wiki Search directly
The easiest way to find auctions
More than just the search engine
Find images related to what you typed
More about the Rich X Search metaverse
Find great local businesses
DaYeene – “And It Hurts (2021)

Comments

Kflem 901 says:

I REALLY NEED SOMEONES OPINION ABOUT THIS SONG >>>>>>>> https://www.youtube.com/watch?v=j39hHaCrxUY

Tara Boswell says:

Fire flame flame flame flame Flame

Terrina Ross says:

What is that girl,s name that was thick

Frisk Dreemurr says:

This shit hard assffff🔥🔥🔥

LaShawnda Wilson says:

🔥🔥🔥this is banging

2Deep says:

Christmas 2018 and this track STILL slappin!

Vmoney Long says:

Woke up singing this shyt

Julius Brown says:

This is jaylen tucker I’m your biggest fan

Thunder Storms says:

I just farted

Danielle Hawkins says:

Yella beezy 😍😍 yall need to do more together

andrew lucky1997 says:

You better stay with that vest Cuz you know we keep them glizzys I'n Dallas🙄😏

Latonya Young says:

Good music yella west Tennessee wats good

Bad_Muh_ Fka says:

Yella alrite.. Gates tho🔥🔥🔥

Jerimiah Spencer says:

AYEE guess what I did!😂😂😂😤✌

Branden Claypool says:

This bc Killa if I made any ofy baby Mama's feel some type of way I'm sorry I'ma love foreva baby we don't even have to talk jus no the nigga u get I'ma tell him straight up u break her heart I'ma break yo face I promise my baba no I love her I call her queen baby..I love u baby for Eva an Eva an Eva baby..if u get killed out here they no they Gon have to kill me to baby..I love u baby good bless baby..1..

Michael Lake says:

Like dis, if beezy better than sheck wes.💪💯😂

Bobby Dumbledore says:

This shitttt slappin!
Yella Beezy and Gates gotta get on one of my magical beatz…slide to Hogwarts, I got a studio in the dungeon and everything…Holla at me..All you gotta do is write me a letter and find an owl,, tie that shit to it and let it fly away. I'll get it in a few days and I'll send Hagrid (this big ass hairy motherfucker) to get you. It ain't VIP limo service but you can't Uber to Hogwarts, that shit is complicated. Anyways I gotta get back to cooking up some magic with Harry and the squad. Deuces.

Potatoman Noob says:

The back of his head

OfficialKingTooley says:

I Know What You Did Last Summer Lol Nice

Chronic Jayッ says:

I showed this to my lighter and it set a 🔥🔥🔥

Nefretiri Malloy says:

😂🤣wat haircut is dat

Brikevion Winston says:

this my favorite song

Write a comment

*